بهینه سازی موتورهای جستجو در ذهن شماست؟ ما راه حل شما را داریم!
از زمانی که برای یافتن آنچه می خواهید در اینترنت تلف می کنید عصبانی نشوید، آنچه را که برای بهینه سازی جستجوی خود در موتور جستجو باید بدانید را بیاموزید. این مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که واقعاً بتوانید آنچه را که به دنبال آن هستید در اینترنت بیابید.
یک راه عالی برای علاقه مند کردن مردم به کسب و کارتان از طریق وبلاگ نویسی است. شما می توانید در مورد انواع چیزهای مرتبط با کسب و کار خود وبلاگ نویسی کنید - اخبار صنعت، تبلیغات جدید، محصولات جدید آینده، و غیره. مردم برمی گردند
یک جایگاه خاص پیدا کنید و خود را یک گورو بسازید. این واقعا می تواند موفقیت بازاریابی اینترنتی شما را افزایش دهد. بازاریابی طاقچه کلید راه اندازی موفقیت آمیز و کسب و کار اینترنتی است و زمانی که جایگاه خود را مشخص کردید، می توانید تلاش های سئوی خود را با هدف قرار دادن یک مخاطب خاص به حداکثر برسانید. به یاد داشته باشید که ابتدا به نیازهای مشتریان خود و در مرحله بعد به نیازهای خود فکر کنید.
استفاده از عکس ها و تصاویر را در وب سایت خود به حداکثر برسانید تا بهینه سازی موتور جستجوی خود را افزایش دهید. به هر تصویری یک عنوان کوتاه جالب و حاوی کلمات کلیدی مهم خود بدهید. یکی از راههایی که موتورهای جستجو به تصاویر رتبهبندی میکنند، متنی است که آنها را احاطه کرده است، بنابراین مطمئن شوید که این اطلاعات حاوی کلمات کلیدی، از جمله عنوان یا عنوانی است که ممکن است استفاده کنید.
یکی از راه های افزایش جایگاه خود در رتبه بندی جستجوی وب سایت، بهبود زمان بارگذاری وب سایت شما است. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن به جستجوگران خود هستند و اکنون زمان بارگذاری را در پروتکل های رتبه بندی جستجوی خود لحاظ می کنند. زمانی که جستجوگران منتظر بارگیری سایتها هستند، سایتهای با بارگذاری آهسته در ترکیب گم میشوند. راههایی را برای بهینهسازی فرآیند بارگیری با راهحلهایی مانند تصاویر فشرده، استفاده محدود از انیمیشنهای Flash و جابهجایی جاوا اسکریپت خارج از کد HTML خود کاوش کنید.
کل وب سایت شما باید به راحتی قابل خواندن و پیمایش باشد. سایت شما باید واضح و مختصر باشد تا در رتبه بالاتری قرار گیرد. مطمئن شوید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو و انسان ها بهینه شده است.
خدمات بازاریابی و سئوی زیادی وجود دارد که ادعا می کنند می توانند در تبلیغ سایت یا محصولات شما معجزه کنند، اما شما باید از کلاهبرداری در این زمینه بسیار آگاه باشید. سرویسی که وعده می دهد حجم زیادی از ترافیک را در مدت زمان کوتاهی هدایت کند، احتمالاً آنقدر خوب است که درست نباشد. همیشه قبل از جدایی از پول خود نظرات دیگران را دریافت کنید. چندین انجمن خوب وجود دارد که می توانید برای مشاوره به آنها مراجعه کنید.
تگ عنوان چیزی است که سایت شما می تواند به طور قابل توجهی از آن بهره مند شود. این نیز همان چیزی است که مردم هنگام بازدید از سایت شما برای اولین بار می بینند. این باید یک توصیف منحصر به فرد از محتوایی باشد که در وب سایت شما قرار دارد و حاوی کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما باشد. همچنین مطمئن شوید که خیلی طولانی نباشد.
اگر می خواهید مردم صفحات شما را در وب بیابند، پس بسیار حیاتی است که صفحات خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. در سال 2008، گوگل فاش کرد که تقریباً یک تریلیون URL منحصر به فرد را ایندکس می کند. با این حجم از رقابت برای بینندگان، شانس اینکه مردم صفحه شما را نسبت به دیگران مشاهده کنند بسیار اندک است مگر اینکه برای بهینه سازی سایت خود تلاش کنید.
هنگام کار بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو، به یاد داشته باشید که یک صفحه نقشه سایت برای سایت خود بسازید. اگر سایت شما بسیار بزرگ است می توانید دو صفحه نقشه سایت داشته باشید. رباتهای عنکبوتی فقط میتوانند صفحاتی را فهرستبندی کنند که قابل خزیدن هستند. نقشه سایت راهی برای کمک به عنکبوت ها برای یافتن تمام اطلاعات موجود در سایت شما است.
با بهینه سازی موتور جستجو آشنا شوید. اگر میخواهید به تنهایی دید وبسایت خود را افزایش دهید، باید تا حد امکان در مورد سئو تحقیق کنید. منابع بسیار خوبی در اینترنت وجود دارد و چندین کتاب نیز در مورد این موضوع نوشته شده است. هر چه بیشتر بدانید، بهتر عمل خواهید کرد.
انواع مختلفی از محتوا را در سایت خود قرار دهید، از متن گرفته تا ویدیو. موتورهای جستجو معمولاً هنگامی که افراد جستجو می کنند، ترکیبی از این نتایج را برمی گردانند. هرچه محتوای شما تنوع بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای نمایش در نتایج برتر در یک موتور جستجو خواهید داشت. افزودن تصاویر و ویدئو به شما مزیتی می دهد که ممکن است رقبای شما نداشته باشند.
اگر شرکت شما دارای مکان های آجر و ملات است، مطمئن شوید که نام آن مکان ها را در پیوندها و عناوین مربوط به آن فروشگاه ها درج کنید. این به افزایش احتمال یافتن هنگام انجام جستجوی مکان خاص کمک می کند. به احتمال زیاد در شهر یا ایالت خود بهترین کسب و کار نسبت به سطح جهانی خواهید بود و بنابراین در جستجوهای محلی رتبه بالاتری دارید.
هنگام انتخاب نام دامنه، یک عبارت کلیدی را وارد کنید. فقط استفاده از یک کلمه کلیدی و نام شرکت شما به اندازه استفاده از عبارتی که به عنوان قرعه کشی اصلی انتخاب کرده اید موثر نیست. هر چه دامنه طولانی تر باشد، به خاطر سپردن آن برای افراد سخت تر می شود. کوتاه، شیرین و جذاب چیزی است که باید دنبالش بروید.
اگر می خواهید یک لینک متنی بخرید، به آن اشاره نکنید
وب سایت شما! در عوض، آن را به ویدیوی خود در یوتیوب یا هر سایت وب 2.0 دیگری که در آن جایگاه خاص دارید اشاره کنید و سپس از افراد بخواهید از آنجا به سایت شما پیوند دهند. با اشاره لینک به دامنه ای غیر از دامنه شما، توسط الگوریتم های گوگل جریمه نمی شوید.
با مشتریان و تامین کنندگان شرکت خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا آنها به وب سایت شما پیوند خواهند داد یا خیر. میتوانید در ازای تشکر، پیوندی به آنها پیشنهاد دهید، و اغلب آنها تمایل بیشتری به کمک به شما دارند. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که نه بگویند.
با وجود میلیاردها نتیجه ای که می توانید در حین جستجو در یک موتور جستجو به دست آورید، آیا خوب نیست که همان چیزی را که به دنبالش بودید بیابید؟ دانشی را که از این مقاله به دست آورده اید به کار بگیرید تا به نتایج مورد نظر خود برسید!
منبع: سایت سئو وین